Copyright ©2024 Media Buyers s. r. o., Všechna práva vyhrazena. Vyrobeno v Media Buyers
Developer: PSJ INVEST, a.s.
Typ projektu: rezidenční
Počet jednotek: 130 bytů
Lokalita: Praha 4
Popis spolupráce:
Pro projekt V TOWER Prague jsme zajistili kompletní mediální strategii, plánovali a nakupovali mediální online i offline kampaně v České republice i zahraničí. V TOWER je vůbec nejprestižnějším bytovým projektem, který svou mimořádnou kvalitou, světovým designem i cenovou hladinou jednoznačně vyčníval na poli českého rezidenčního developmentu. Jednalo se pro nás o průlomový projekt, v němž jsme skloubili zkušenosti z developerských projektů se zkušenostmi ze strategických mediálních kampaní pro prémiové a luxusní značky, jako například postele Hästens, STOPKA Design, Premium Fashion Brands (Armani, Geox, Marco Mirelli, Saffron Beds, Golfprofi, Laboratory) a mnoho dalších.
Formy spolupráce:
mediální strategie, plánování a nákup médií, strategické konzultace vedení
Developer: Metrostav Development a.s.
Typ projektu: rezidenční
Počet jednotek: 117
Lokalita: Praha 5
Popis spolupráce:
V novém projektu našeho dlouholetého klienta Metrostav Development s názvem Vilapark Klamovka zajišťujeme kompletní mediální strategii, plánujeme a nakupujeme mediální prostor online i offline, podílíme se na kreativním řešení a konzultujeme strategii kampaní po celou dobu prodeje. Jedná se o jeden z aktuálně nejatraktivnějších prémiových rezidenčních projektů v Praze, a to díky svému umístění v blízkosti historického centra Prahy, přilehlého parku a poloze na rozhraní etablovaných rezidenčních čtvrtí Prahy 5 a Prahy 6. Viladomy budou obsahovat celkem 117 bytů včetně velkorysých penthousů s terasami v nejvyšších patrech.
Formy spolupráce:
mediální strategie, plánování a nákup médií, kreativní řešení, strategické konzultace vedení
Developer: Metrostav Development a.s.
Typ projektu: administrativní
Lokalita: Praha 8
Popis spolupráce:
Pro Metrostav Development jsme se podíleli na projektu administrativní budovy Palmovka Open Park na Praze 8. Zajišťovali jsme kompletní mediální strategii, konzultovali jednotlivé fáze kampaní, koordinovali PR agenturu, nakupovali mediální prostor a starali se o kreativu pro online. Budova projektu Palmovka Open Park 4 disponuje kancelářskou plochou o rozměrech takřka 14 tisíc m2 a počtem 148 parkovacích stání. Předností tohoto projektu je těsná blízkost městské hromadné dopravy a blízké napojení na dálnici D8 a vnitřní Pražský okruh.
Formy spolupráce:
mediální strategie, plánování a nákup médií, kreativní řešení, strategické konzultace vedení